نشست استاندار خراسان رضوی با دختران نخبه استان روز «شنبه» به‌عنوان روز تعطیل، جایگزین «پنجشنبه» شد وزیر خارجه بر تسریع اجرای توافقات روسای جمهور ایران و تاجیکستان تاکید کرد سخنگوی شورای نگهبان از برگزاری انتخابات در ۸ حوزه انتخابیه به صورت تمام الکترونیک خبرداد فرمانده گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی: امنیت پایدار سطح کشور مدیون جانفشانی‌های شهدا است آیت‌الله علم‌الهدی: مادر محور هویت‌آفرین خانواده است | تربیت و انسان‌سازی، رسالت ذاتی هلال احمر فرمانده نیروی زمینی ارتش: برآورد کرده‌ایم انسداد مرز شرق کشور در کوتاه‌ترین زمان ممکن به پایان برسد سرلشکر موسوی در مشهد: با عملیات وعده صادق و طوفان‌الاقصی عمر رژیم صهیونیستی زودتر به پایان خواهد رسید + ویدیو نماینده تل‌آویو در سازمان ملل: آیا اکنون زمان مناسبی برای اعمال محدودیت‌ بر تسلیحات اسرائیل است؟ تروریست‌ها هفت کارگر پاکستانی را در گوادر کشتند دیدار جمعی از قاریان قرآن عازم حج تمتع با رهبر معظم انقلاب اسلامی + فیلم آیت‌الله علم‌الهدی: تولد فرزند، نقطه عطف زندگی زناشویی است | «فرهنگ‌سازی» و «حمایت»، دو راه حل بحران افزایش سن ازدواج طرح سامان‌دهی کارکنان دولت یکشنبه (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) در کمیسیون اجتماعی بررسی می‌شود تمایل ۵ کشور اروپایی برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین اردوغان: اسرائیل در تلاش است جنگ را به کل منطقه گسترش دهد آمادگی ۱۸ هزار و ۶۰۰ عامل اجرایی برای برگزاری دور دوم انتخابات در خراسان‌رضوی + فیلم سخنگوی وزارت خارجه روسیه: زلنسکی خائن است رئیس‌جمهور چین وارد بوداپست شد اعتراف بایدن به استفاده از بمب‌های آمریکایی برای کشتار غیرنظامیان در غزه وزارت ارتباطات از ارائه ۵۰۰ خدمت دولتی به صورت هوشمند خبرداد
سرخط خبرها

رئیسی: پیام شهیدان به مسئولان بازکردن گره‌های زندگی مردم است

  • کد خبر: ۱۰۲۱۵۳
  • ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
  • ۱
رئیسی: پیام شهیدان به مسئولان بازکردن گره‌های زندگی مردم است
رئیس جمهور دیروز در مسجد سلمان فارسی نهاد ریاست جمهوری با جمعی از جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس و خانواده‌های صبور آنان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سید ابراهیم رئیسی در این دیدار، شهدا را بزرگ‌ترین سرمایه‌های کشور و پشتوانه نظام جمهوری اسلامی توصیف و تصریح کرد: شهدا از نخستین کسانی بودند که مسیر ترسیم شده از سوی امام راحل برای جمهوری اسلامی را پیمودند و خون آنان همواره چراغ راه ما برای پیمودن این مسیر نورانی است.

پیام شهدا، سرلوحه دولت

رئیس جمهور در تبیین پیام امروز شهدا به مسئولان و مدیران افزود: پیام شهدا به خدمتگزاران کشور، خدمت خالصانه و باز کردن گره‌های زندگی مردم با اتکال به خدا و تکیه به داشته‌ها و توانمندی‌های کشور است و این توصیه اکنون سرلوحه دولت سیزدهم است. رئیسی افزود: وجه مشترک وصیت نامه همه شهدا تأکید به تبعیت از، ولی فقیه در مسیر دفاع از دین و انقلاب اسلامی است و امروز همچنان پیام شهدا در فضا طنین افکن است و گوش شنوا می‌خواهد.

وی با بیان اینکه شهدای ما ادامه دهندگان راه نورانی شهدای عاشورا هستند، گفت: عاشورا زنده ماند، چون انسان ساز و تحول آفرین است و گذر زمان یا عوامل دیگر نمی‌توانند یاد عاشورا را از اذهان پاک کنند. از همین رو یاد و راه شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیز هیچ گاه فراموش نخواهد شد.

رئیس جمهور افزود: پیام شهدا همواره در جهان طنین افکن است و اگر کسی گوش شنوا داشته باشد، پیام شهدا را می‌شنود که پیام آن ها، پیام بندگی خدا، دفاع از حریم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ایستادگی در مقابل دشمنان دین و انقلاب، خدمتگزاری خالصانه به مردم، زدودن همه زشتی‌ها و مفاسد از جامعه اسلامی، گسترش خیر و مهربانی و عطوفت با مردم است.

خانواده‌های شهدا از ستون‌های قدرت نظام هستند

رئیس دولت سیزدهم با اشاره به اینکه امروز آرمان‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بیش از هر زمانی در جهان می‌درخشد، بیان کرد: امروز همه شاهد هستند که جمهوری اسلامی با عظمت و مستقل به مسیر خود ادامه می‌دهد و یکی از ستون‌های قدرت نظام جمهوری اسلامی همین خانواده‌های شهدا هستند که دلداده انقلاب بوده، هستند و خواهند بود.

رئیسی در ادامه سخنانش با بیان اینکه دشمنان و کسانی که خون بهترین جوانان این سرزمین را بر زمین ریختند، نتوانستند به اهدافشان برسند، افزود: هرکس امروز به عزت نظام اسلامی بنگرد و ذلت صدامیان و دشمنان انقلاب اسلامی را ببیند، به روشنی درخواهد یافت که بدخواهان این انقلاب و نظام نتوانسته اند به اهدافشان برسند. در حاشیه این مراسم، سردار اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه، با آیت ا... رئیسی دیدار و گفتگو کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ع
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
0
0
قانون کسانی که شیمیایی شدند و بعلت شیمیایی از دنیا رفتندچرا بنیاد شهید این عزیزان که چند سال با درد می‌کشیدند را شهید حساب نمیکند و خانواده این عزیزان جز خانواده شهید حساب نمیشوند
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->